\n'); } //-->

Ach, de tekeningen wennen wel
Ik hou wel van de overvloedige details... En de armen en benen, ach, dat neem ik er met plezier bij.
I live to win.
Ach, ieder zijn stijl zou ik willen zeggen maar toch vind ik het een wel erg rare tekenstijl.
Maarja, dat hangt af van smaak tot smaak.
Doordenkertje: bevat de verzameling van alle verzamelingen die zichzelf niet bevatten, zichzelf?
Ik ben zelf een jongen en een enorme Nana fan, eigenlijk. Alleen ik heb een beetje een ongemakkelijk gevoel als ik (als jongen) Nana koop in een manga winkel.
Ja! die kaften op zich zijn al heel meisjesachtig maar als je de flapjes eraf doet zij ze helemaal roze!! (>.<)
*Frodo*
Good morning, son, I am a bird
Trotse eigenaar van een rode Oasis-fanshirt o(^.^)o
ik vind dat je gewoon moet lezen wat je leuk vind!
ik lees ook shonenmanga terwijl ik een meisje ben
en als iemand daar problemen mee heeft heeft ie pech!
maar ik vind het soms ook wel genant als mensen je dan aan kijken omdat je naruto enzoow ook leest
Teechan schreef:
Ik ben zelf een jongen en een enorme Nana fan, eigenlijk. Alleen ik heb een beetje een ongemakkelijk gevoel als ik (als jongen) Nana koop in een manga winkel.
de mensen van die winkels zijn meestal blij als ze verkopen en aan wie doet er niet toe en meestal verkopen ze wat ze zelf goed vinden dus als ze het verkopen vinden ze het wss normaal.
in het schemer is mijn thuis
De anime van Nana heb ik bekeken en ik vond het een pakkend verhaal hebben. De muziek is prachtig.. De zangeres Olivia Lufkin heeft een prachtige stem om de opening nog eens extra impact te geven.
De stijl was wel even wennen. Maar dat ging zo toen ik in het verhaal verdiept was.
Ben tijdelijk gestopt...
http://kaneshe.deviantart.com/
Ik heb deel 1 gelezen en eigenlijk vond ik het - als jongen dus - wel leuk! Heus, ik ben geen jeanette!
lol
Doordenkertje: bevat de verzameling van alle verzamelingen die zichzelf niet bevatten, zichzelf?
Als je deel 1 al goed vond, dan ga je zeker genieten van de rest die nog veel beter zijn ![]()
Koen @ Mangaheuvel.be
Ja, in deel 1 zag je de twee personages voornamelijk afzonderlijk van elkaar. Maar als ze zullen samenkomen - die twee totaalverschillende karakters - zal dat wel leuk worden denk ik! ![]()
nana heeft echt een hele mooie verhaallijn,
en Saki, ik leen nana ook altijd van de bib ![]()
het nadeel is wel dat ze erg populair zijn en bijna altijd uitgeleend (_ _*)
IK KRIJG DEEL 13 MAAR NIET TE PAKKEN!
ik was ooit met een japanse taalcursus begonnen.. toen raakte ik het boek kwijt.
jeej, vandaag komt nana deel 16 uit <3
ik was ooit met een japanse taalcursus begonnen.. toen raakte ik het boek kwijt.
!kurt! - 15-06-2008 17:12:23
""L"" - 07-08-2009 19:01:34
'L' - 19-06-2009 18:30:19
'Lady Jeagerjaques - 08-03-2009 17:50:30
*Kakashi* - 15-07-2008 22:35:25
*Naruto-Freak* - 06-06-2009 09:58:39
*sing_the_sorrow* - 03-04-2009 18:05:06
-.-* - 11-10-2009 10:07:56
-manga- - 02-02-2009 09:59:27
...zolo...wow...cool - 22-06-2009 20:03:10